قصه لديومه وعصوووومي (( والله روعه )) من سلمي واميره

اذهب الى الأسفل

قصه لديومه وعصوووومي (( والله روعه )) من سلمي واميره

مُساهمة  amira في السبت مارس 26, 2011 11:47 am

بسم الله الرحمن الرحيم

دي القصه اللي انا وسلمي وعدناكم نعملهالكم

في يوم كانت ديمه وكان عصومي مع لعض في الدرسه وكان اول يوم في الدراسه

ديمه : هاي معتصم
معتصم : هاي
ديمه : كيفك ؟؟
معتصم : الحمد لله وانتي ؟؟
ديمه : تمام الحمد لله
معتصم : نشكرالله
ديمه : فعلا
معتصم : انتي معي في الفصل مو؟؟
ديمه : اها
معتصم : اهلا بيكي في فصلنا
ديمه : تسلم يا عصومي
معتصم :يلا الجرس رن يلا نروح الفصل
ديمه : يلااااا
معتصم : يلا
(((((( في الفصل ))))
المدرسه : يلا معتصم اقعد جنب ديمه
معتصم : حاضر
المدرسه : يلا كلو يفتح الكتب واكتبو ورايا
معتصم : انا مو معي كتب
المدرسه : ليش معتصم ؟؟
معتصم : والله انا لسه ماجبتم
ديمه : خلاص يا استاذه انا بدي لمعتصم كتاب معي
المدرسه : شاطره ديمه
ديمه : عادي انا عصومي اخوات
معتصم : اها اخوات طبعااااا
المدرسه : يلا اكتبواااا

(((( وبعد ما خلص الصف ))))))))

ديمه : يلا نروح يا مها , يلا يا عصومي
مها : يلا ديمه ايوه تعالي معنا عصومي
معتصم : انا هروح مع وليد
ديمه : براحتك وسلملي عليه كتير
معتصم: الله يسلمك
ديمه : يلا يا مها
مها : حاضر
"((((((( وديمه ومها ماشيين )))))))
ديمه : مها راح اقولك سر
مها : قولي انا ماراح قول لحدا
ديمه : انا واثقه فيكي
مها : حد يعرفو السر ده
ديمه : اها

مها : مين ؟؟؟؟
ديمه : رغد الوزان
مها : طيب الحمد لله انك مش قولتي لحد تاني
ديمه : لا ماتخافي
ديمه : المهم , السر اني بحب عصومي
مها : ايه ؟؟؟
ديمه : انا بحب عصومي
مها : طيب هو عارف ؟؟؟
ديمه : انا قولتلك مش حد يعلاف غيرك انتي ورغد
مها : اه والله نسيت
ديمه : ما تقولي لحد
مها : لا ماتخافي
مها: طيب ابعتي جواب لعصومي
ديمه : لا ماينفع
مها : ليش ؟؟؟
ديمه : احنا اول يوم دراسه
مها : اه صح
ديمه : المهم اوعي تقولي لحد
مها : لا خلاص مش هقول لحد

((((( ثاني يوم )))))))

(((((( المدرسه اسمها وفاء )))))))

وفاء : يلا كلو يطلع الواجب
عصومي : انا ما عملتو
وفاء : ليش عصوم ؟؟؟؟؟
عصومي : انا ايدي بتوجعني
وفاء : انا اسفه بس لازم تنضرب مثل اصدقاءك
ديمه : خلص انا هنضرب بدل عصومي
وفاء : بس انتي عملا الواجب
ديمه : مش مشكله انا هنضرب بدل عصومي
وفاء : خلص انتي حره

((((( وضرب الاستاذه ديمه بدل عصومي وكتير كانت بتوجع الضربه ))))))))

ديمه : اه كتير بتوجع
عصومي : معلش بس كان لازم انا انضرب
ديمه : بس انت ايدك بتوجعك
عصومي : عادي عادي
ديمه : لا مش عادي انا ايدك مش تهون عليا عصومي .. اقصد .. ما ينفع تنضرب علي ايدك وهي بتوجعك
عصومي : خلاص معلش
ومسك ايدها

ديمه من جواها : الله مسك ايدي عصوووووومي والله انا بحبك بس مش قادره اقولك الله الله
((((((( ولما خلص الصف )))))

ديمه : عصومي لو ايدك لسه بتوجعك اعملك الواجب عصومي
عصومي : لا لا انا بحاول اعملو
ديمه : طيب براحتك
عصومي : سلام
ديمه : سلام


((((( عصومي وهو قاعد يعمل الواجب رن الجرس ))))))

يا نري مين اللي علي البا ب


في البارت الثاني هتعرفو كل حاجه

ودلوقتي اسيبكم مع سلمي حبيبتي وهي هتحكي البارت الثاني


سلااااااااااااااااااااااااااااااااام cheers lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!




amira
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت الثاني

مُساهمة  ???? في السبت مارس 26, 2011 12:05 pm

انا سلمي التكمله
عصومي:مين؟
ديمه:انا ديمه
عصوميفتح :اهلا وسهلا يا ديوم
ديمو بخجل:يسلمو
عصومي:تفضلي
ديمه:شكرا
ديمه لمحت ايد عصومي زرقه كتير ومو عارف يكتب الواجب
ديمه:عصوم انت منيح
عصومي بتوجع:اه منيح اه اه.....بيصرخ
ديمه:انت مو منيج وودته غرفته
عصومي:شكرا ديمه انك جبتيني لهون
ديمه:لا شكر علي واجب عصومي اعطيني كراستك وانا بكتبلك الواجب
عصومي:لا ديمه انتي مو ناقصه كفايه انضربتي اليوم منشاني
ديمه في نفسها:لو كان عليا كنت افديك بروحي
عصومي:ديمه وين رحتي
ديمه:شو معك
ديمه:عصومي بترجاك اعطني كراستك منشاني
عصومي:حاضر واعطاها
وديمه زينته وعملته بيجنن
وفي اليوم التاني
المعلمه:مين ما عامل الواجب
ديمه:للاسف انا
المعلمه
يا تري المعلمه هتقول ايه
وعصومي هيعمل ايه
ومها هتعمل ايه
كل ده هتعرفوه مع القمر اميره

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت الثالث

مُساهمة  amira في السبت مارس 26, 2011 12:56 pm

انا هقول لكم سر (((( كمان مها طلعت بتحب عصومي )))))))))


طبعا المعلمه هتضرب ديمه



لكن عصومي قال لديمه بصوت واااااااااااااااطي

عصومي :هاتي كراستك ديمه
ديمه : ليش؟؟
عصومي : انا هبدل الكراسات علشان متنضربيش
ديمه : لاء ما ينفع
عصومي : ليش ؟؟
ديمه : انا عملتلك الواجب امبارح علشان مش تنضرب
عصومي : انتي انضربتي امبارح عشاني ومش هتنضربي اليوم كمان , والله حرام
ديمه : لاء عادي انا هعمل اي حاجه علشانك
عصومي : ايه ؟
ديمه : خلاص ما مفيش حاجه
عصومي : يلا علشان المدرسه مش تضربك
ديمه : لا والله ايدك هيك هتوجعك
عصومي : لا هاتي بس
ديمه : طيب خد
عصومي : انا هشطب الاسامي وهكتب اسمك علي كراستي
ديمه : ليش ؟؟
عصومي : علشان الاستاذه لما تشوف الاسم
ديمه : طيب
((( لما جات المعلمه علشان تضرب ديمه ))))))

ديمه : انا طلعت عملاه
عصومي : انا اللي معملتوش
وفاء : ليش عصومي ده تاني يوم ؟؟؟
عصومي : انا والله ايدي بتوجعني كتيرررررررررر
وفاء : اسفه بس لازم تنضرب عصومي
مها : انا هنضرب بدل عصومي
عصومي : لا لا لا لا انا هنضرب شكرا مها
مها : لاء انا هنرب كفايه ايدك
عصومي : لا لا مش مشكله
مها : انا هنضرب
المعلمه : طيب مها
((( وضربت المعلمه مها ))))

رجع عصومي عند مها وقال لها معلش يا مها

ديمه في نفسها : اه يا تري ليش مها عملت كده,, لتكون هي كمان تحبه

لا لا لا مومعقول

ولما اجا وقت الراحه

شافت ديمه عصومي هو ومها مع بعض

كتير زعلت , وقررت انها تعترف لو

يا تري ايه اللي هتقولو ديمه لمعتصم

اسيبكم في البارت الرابع مع حبيبتي سلمي



amira
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت الرابع

مُساهمة  SALMA في السبت مارس 26, 2011 1:40 pm

ديمه:والله لمعترفه
وافتكرت اغنيه شرين انا مش هفضل كده علطول
وراحت تنادي عصومي لقته قاعد مع وليد وكان بيقول
عصومي:وليد ديمهه بتعمل اشيا كتير منشاني
وليد:كيف يعني؟
عصومي:امبارح لما كنا في اليوم الدراسي اعطتني كتاب ولما جت لعندنا كانت كتير خيفه علي وكتبتلي الواجب واليوم قلتلي انا مستعده اعمل اي شي علشان
وليد:دا الحب يا معلم
ديمه خجلت كتير
وندتله
ديمه:عصومي انا
عصومي بتشوق:انتي شو
ديمه:انا بحبك
عصومي:وانا كمان
طيب يلا
وراحو الاتنين ماسكين ايد بعض
ومها شفتهم وقالت والله لاخرب بنكم وجت في بالها خطه
وفجاه

















انزلو كمان





















قربنا


























قالت سلمي اكمل بعد الردودههههههههههههههههههههه
ايه هي خطه مها
هل هتنجح ولا لا
هتفرق بنهم ولا لا
كل ده هنعرفو مع الاموره اميره في البارت القادم ان شاء الله

SALMA
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت الخامس

مُساهمة  amira في الأحد مارس 27, 2011 10:23 am

انا اميره وهكمل لكم القصه

طبعا ذي ما قالت سلمي لما مها شافتهم مع بعض غارت وقررت انها تفرق مابنهم
فكرت فكرت فكرت

وتوصلت لحل

اخوها اسمو احمد وهو كمان بيحب ديمه

راحت مها قالت كل حاجه لاخوها وهو وافق علي التخريب بنهم

ففكر احمد مع مها كيف يخربو بنهم ؟؟
احمد : انا هروح اقول لعصومي ان انا وديمه بنحب بعض
مها : مش هيصدق
احمد : ليه ؟؟
مها : لان ديمه قالتلو انا بحبك
احمد : اه طيب انتي معك صوره لديمه
مها : ايوه معي
احمد : طيب هاتيها
مها : ليش ؟؟
احمد : انا هركب صورتي معها واحنا ماسكين ايد بعض في الحديقه
مها : الله عليكي تمااااااااااااااااااااام
احمد : اي خدمه
مها :خد الصوره اهي
احمد : طيب روحي وانا هعمل الصوره
مها : حاضر

(((( احمد ركب صورته مع ديمه وهما ماسكين ايد بعض في الحديقه ))))

لما جائت مها عندو

مها: طيب هتعمل ايه دلوقتي ؟؟؟
احمد : انا هروح لعصومي بكره في الصف ولقوله واديلو الصوره
مها : تمام

(((( لما راح احمد فصل عصومي وديمه )))))))

احمد : عصووووووووووووووووووووومي
عصومي : ايه ؟؟
احمد : تعالي
عصومي : نعم ؟؟
احمد :عصوم انا وديمه بنحب بعض
عصومي : ايه ؟؟
احمد : اه ذي ما انا قولتلك
عصومي لالا انتي اكيد فهمت قصد ديمه غلط ديمه قالتلي انا انها بتحبني
احمد : لا لا يكن انت مش مصدق طيب شوف الصوره
عصومي : هاااااااااا دي ديمه وانت مع بعض
احمد : اها
عصومي : ليش يا ديمه ليش ؟؟؟
احمد : سلام
((((((( لما رجع عصومي لديمه في الصف))))))

ديمه : في ايه ؟؟؟
عصومي : ما في شئ
ديمه : عصومي لا تخبي عني قول , انا حبيبتك
عصومي : انت متأكده انك حبيبتي
ديمه : عصومي ليش بتقول هيك طبعا انا حبيبتك ؟؟
عصومي : حبيبتي انا ولا حبيبة احمد
ديمه : احمد مين , انا معرفي حد اسمو احمد ؟؟؟
عصومي : ديمه لاتكذبي
ديمه : اناما بقدر اكذب عليك عصومي
عصومي : طيب شوفي الصوره دي
ديمه :ايه ده , والله انا معرفش حاجه عن الصوره دي
عصومي : خلاص ديمه كل شئ خلص
ديمه : عصومي لاء والله انا بحبك انت انت انت
عصومي : وانا كمان بس انتي اللي عملتي فينا كده
ديمه وهي تبكيييي : والله انا مابعرف حد اسمو احمد خالص

((( المعامه دخلت الفصل ))))))))))

المعلمه : السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
التلاميذ : وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
المعلمه : ليش تبكي يا ديومه ؟؟
ديمه : لا لا مافي شئ
عصومي : معلمه انا مابدي اقعد هون
المعلمه : ليش ؟
عصومي : عادي مش عايز اقعد هون
المعلمه : طيب هتروح وين ؟؟
مها : في مكان هون ,,,و تعالي عصومي هون
المعلمه : هتروح جنب مها يا عصومي ؟
عصومي : نظر لديمه وقال للمعلمه ايوه هروح جنب مها
((((((( ديمه زعلت كتيررررررررر )))))))))
وقالت : اكيد مها ليها علاقه بالموضوع

لازم اعرف

ولما اجت حصه الالعاب

شافت مها وعصومي بيلعبو مع بعض
وقعدت تبكي لوحدها

وشافها عصووووومي
وما قدر يسيبها لانو بيحبها هي وما بيحب مها

عصومي : ليش تبكي ديمه ؟؟
ديمه : لا عصومي مفيش حاجه
عصومي : طيب يلا مسحي دموعك
ديمه : عصومي انت صدقت ؟؟
عصومي : بصراحه في الاول لا بس لما وراني الصوره صدقت
ديمه : يعني للدرجه دي مش بتوثق فيا
عصومي : لا طبعا بوثق فيكي
ديمه : لو كنت بتوثق ما كنت صدقت
عصومي : ديمه انا رايح
ديمه : ليش بتتهرب ؟؟
عصومي انا ما بتهرب ,,,,,,,,, سلام
ديمه : سلام عصومي

بعد ما خلص الصف

ديمه : مها يلا نروح
مها : يلا ,,,,,,,و سلا م عصومي
عصومي : سلام ديومه ,,,,,,ومها


يا تري ايه الحوار اللي هيدور بين ديمه ومها

كلو في البارت السادس مع القمر سلمي

سلام lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!






amira
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت السادس

مُساهمة  salma في الأحد مارس 27, 2011 11:04 am

وديمه مشيه مع مها اتذكرت الي حصل
ديمه:اهئ اهئ :::::::تبكي
مها :شو فيكي
ديمه:انا شوفتي عصومي تركني
مها:اها
ديمه:شوفتي هيك عصومي مو واثق فيني
مها:كله من احمد::::::::::::::وقعت بلسانهاههههههههههه
ديمه:من وين عرفتي احمد؟
مها بارتباك:اي ايعصومي قالي عليه
ديمهبشك:اه اوك
مها:يالا ديمه باي
ديمه:باي
عند عصومي:ليش يا ديمه والله وحشتني حركاتك كتير ووحشتني بسمتك يا ديمه بس انتي الي عملتي هيك وفي اليوم التاني
ديمه قاعده حزينه في الصف
يا تري ديمه قاعده حزينه ليه
وعصومي هيعمل ايه
هتعمل مها ايه
كل ده في البارت السابع مع اميره

salma
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت السابع

مُساهمة  amira في الأحد مارس 27, 2011 11:58 am

(((( كانت ديمه قاعده كتيرررر حزينه في الصف )))))

عصومي : ديومه ليش حزينه هيك ؟؟
ديمه : ما في شئ
عصومي : طيب لما مش فيه حاجه ليه حزينه كده
ديمه : خلص انا مش حزينه اهو
عصومي : خلاص ديومتي بقي والله انا مش عارف اقولك ايه
ديمه : خلاص عصومي

(((( ودخلت المدرسه ))))

المدرسه : يلا النهارده امتحان شفوي
ديمه : هاااااا انا ما ذكرت
المدرسه : يلاااااا كلو يجهزززز
المدرسه : عصومي جاوب علي السؤال
عصومي : ايوه
المدرسه : 9× 9 =
عصومي : 9×9= 81
المدرسه : برافو
كلو يسقف لعصومي
ديمه : برافو عصومي
المدرسه : ديمه قولي
ديمه : ايوه
المدرسه : 7×7 =
ديمه : 7×7 = ................ ثواني استاذه
مها : واااااااااااااااااااااو ديمه اشطر الشطار مش عارفه 7×7 ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
المدرسه : ليش ما ذكرتي يا ديمه ؟؟
ديمه : والله ................ ونظرت لعصوووووووومي
مها : شو ديمه ليش ما ذاكرتي هههههههههههههههههههههه ولا التفكير ما خلاكي تذاكري ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وسخرت من ديمه كتيررررررررررررررررررررررر

وديمه عيطت كتيررررررر وهي وافقه

المدرسه : ديمه لازم تنضربي
ديمه : ماشي استاذه
وبكت كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررر

عصومي : مها !!!!!! ليش سخرتي من ديومتي هيك ؟؟
مها : ايه ؟؟؟ ديومتي !!!!!!!!!!!!!!!
عصومي : ايوه ديومتي ,,,,, وما تتهربي من السؤال مها
مها : انا مش بتهرب عصومي
عصومي :ما تقوليلي عصومي
مها : بس هادا اسمك
عصومي : مين قالك ؟؟؟
مها : ديمه بتقولك هيك
عصومي : ديومتي بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
انتي قوليلي المعتصم بالله ما تقوليلي عصومي

(((((( اجا المدرس وقال للفصل في رحله الاسبوع ده اللي هيطلعها يجي ))))))

كل الفصل : هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه رررررررررررررررررررحله

مها : هتروح معتصم
معتصم : ايوه
مها : طيب يلا

لاحظ عصومي انو كل الفصل طلع الاديمه ))))))))

عصومي : ديمه
ديمه : نعم
عصومي : انتي مش طالعه
ديمه : لاء
عصومي : ليه ؟؟
ديمه : انا ما اللي حد اطلع معاه
عصومي : طيب وانا
ديمه : انت هتطلع مع مها
عصومي : ديمه لازم هتطلعي
ديمه : لاء مالي نفس اطلع
عصومي : لو بتحبيني فعلا هتروحي معانا
ديمه : حاضر عصومي

(((((((( يوم الرحله )))))

مها راحت عند عصومي

مها : افتح عصومي اقصد معتصم
وليد : مها ؟؟؟ شو بتعملي هون
مها : انا جايه لمعتصم حتي نروح مع بعض الرحله
وليد : بس ديمه جايه

(((( كانت ديمه في الشارع وشافت مها عند عصومي )))))))

وليد شافها وهي بتبكي وراجعه

وليد : ديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييمه
ديمه : نعم وليد ؟
وليد : وين رايحه
ديمه : رايحه الرحله
وليد : طيب استني عصومي
ديمه : لاء مها كفايه
وليد : ديمه استني
ديمه : خلاص انا بروح سلام
وليد : سلام

(((((( ولما راح وليد عند عصومي في البيت ))))))))

وليد : عصومي : ديمه جائت لك بس لما شافت مها علي الباب بكت ومشيت
عصومي : شووووووو؟؟ اه يالله انا كنت بكلمها عادي
وليد : شو اللي صار عصومي ديمه قالتلك انها بتحبك شو صار
عصومي : القصه طويله اوووووووووي
وليد : لازم اعرف
عصومي : مافي وقت الرحله
وليد : خلاص لما تيجي تقولي شو صار!!!

ياتري شو هيحصل في الاوتو بيس وفي الرحله

كلو في البارت الثامن

استنو القمرررررر سلمي

amira عاشقه salma

amira
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت الثامن

مُساهمة  salma في الإثنين مارس 28, 2011 12:50 pm

في الاوتوبيس
ديمه كانت حزينه وهما كانوبيلعبوا
وغنت اغنيه عالمايا
وكل اعجب بصوتها وفجاه لقت الكل بيبصلها ومن ضمنهم عصومي وقال في نفسه ماشاء الله صوت جنان وكمان جمال
ومها ندمت علي كل حاجه
وندت لعصومي اثناء الحوار
مها:عصومي
عصومي:مو قلتلك قولي معتصم
مها:اسفه لكن بدي قلك شي
عصومي:شووووووو؟
مها :ديمه بريئه من كل شي
عصومي شوووووووووووووو
مها:اي بريئه انا الي عملت كل شي
عصومي:كيف يعني
مها:احمد هاي اخي انا الي قلتله يفعل كل شي
عصومي:طيب والصوره
مها:تركيب
عصومي :يعني ديمه مظلومه؟
مها :اي
عصومي :طيب ليه بتعملي هيك باعز صحباتك
مها:انا كتير اسفه
عصومي:طيب انا بحاول اصلح الي عملتيه
وراح لديمه عند ديمه وعصومي
ديمه كانت بتبكي بس لما شافت عصومي مسحت دموعها
عصومي:ليش القمر عيونه مدمعه؟
ديمه:لا ما في شي
عصومي:ديمه انا اسف
ديمه:علي شو
يا تري بيتاسف علي ايه واسيبكم مع البارت التاسع مع اميره

salma
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

البارت التاسع ( الاخير)

مُساهمة  amira في الإثنين مارس 28, 2011 1:34 pm

((((( انا هكمل القصه ده اخر بارت وان شاء الله تكون القصه نالت اعجاب الجميع )))))


ديمه : ليش بتتأسف عصومي
عصومي : لاني صددقت كل الكلام اللي قالوه عليكي
ديمه : كيف يعني ؟؟
عصومي : يعني يا ديومتي الاموره ,, مها عملت كل ده
ديمه: مها ؟؟؟ وليش عملت هيك ؟؟؟
عصومي : والله مش عارف بس هي اتأسفت
ديمه : مها اقرب صديقاتي ليش بتعمل هيك ؟؟
عصومي : والله ما بعرف
ديمه : طيب انت جبتلي صوره وانت صدقت كل شئ علشان الصوره
عصومي : ديومتي الصوره تركيب
ديمه : الحمد لله كل شئ بان
عصومي : الحمد لله
ديمه : علشان تصدقني بس
عصومي : انا اسف انني مش وثقت فيكي
ديمه : لا لا تتأسف
عصومي : انا بموت فيكي يا ديومه
ديمه : وانا كمان عصووومي
عصومي : تكلمي مها ؟؟
ديمه : ياريت
عصومي : يلا

(((( راحو عند مها في الاوتو بيس لاقوها بتبكي ))))

مها : ما في شئ
عصومي : لا في شئ كبيرر
ديمه : مها ليش عملتي هيك
عصومي : ياريت تجاوبي
مها : لاني ............
عصومي وديمه : لانك شو ؟؟؟؟
مها : لاني بحب عصومي اقصد معتصم
عصومي وديمه : شووووووووووووووووووووووو؟؟
مها : اها انا بحبك معتصم
عصومي : طيب انا بحب ديمه
مها : اوكي انا عارفه انا لما اتأكدت انك بتحب ديمه وبس اعترفت لك
عصومي : طيب لي عملتي هيك ؟؟
مها : انا لما لقيتكم مع بعض غيرت كتيررر ومش عارفه ايه اللي خلاني اعمل كده
ديمه : غيرتي ؟؟ بتغيري مني انا مها ؟؟
مها : انا اسفه
ديمه : والله انا مش عارفه اقول ايه
عصومي : خلاص مها اعترفت بغلاطها
ديمه : اوك

((( وراحو الرحله وكانت كتير حلوه لان عصومي مع ديمه )))))

اليوم اللي بعده في المدرسه

مها قاعده حزينه

عصومي : مها ليش حزينه ؟؟
مها : ما في شئ
عصومي : خلاص انا وديمه سمحناكي
مها : بجد ؟
عصومي : طبعا انتي اغز صدبقاتنا
مها : انا اسفه بجد معتصم
عصومي : شو قولتي؟؟
مها : انا قولت انا اسفه بجد معتصم
عصومي : لا لا لا لا انا عصومي
مها : لا انت معتصم
عصومي : مين قالك ؟؟
مها : انت قولتلي
عصومي : هههههههه خلاص انا عصومي ماشي ؟
مها : ماشي معتصم اقصد عصومي هههههه
ديمه : هاي
عصومي : هايات ديومتي
مها : اهلين حبيبتي
ديمه : كيفك مها؟؟
مها : الحمد لله
ديمه : خلاص احنا سامحناكي
مها :مرسي ديومه

وبقوا احلي اصدقاء

انتهت القصه

من اميرة وسلمي

amira
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محبتك

مُساهمة  ???? في الجمعة يونيو 17, 2011 2:16 am

احلى قصة سمعتها في حياتي Laughing Laughing Laughing Laughing

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: قصه لديومه وعصوووومي (( والله روعه )) من سلمي واميره

مُساهمة  آمال الحلوة في الأربعاء يونيو 29, 2011 10:25 am

قصة حلوة rabbit
avatar
آمال الحلوة

المساهمات : 52
تاريخ التسجيل : 28/06/2011
العمر : 19
الموقع : تونس

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

قصة لديومة وعصوووومي0((والله روعة))من سلمى وأميرة

مُساهمة  ????? في الجمعة يوليو 08, 2011 11:20 am

احلى قصة سمعتها في حياتي I love you

?????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

قصة لديومة وعصوووومي0((والله روعة))من سلمى وأميرة

مُساهمة  ????? في الجمعة يوليو 08, 2011 11:22 am

احلى قصة سمعتها في حياتي I love you

?????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: قصه لديومه وعصوووومي (( والله روعه )) من سلمي واميره

مُساهمة  ??? ???? في الجمعة يوليو 22, 2011 3:54 am

اميرة انتى و سلمى يسلمو كتير حبايبى قصصكن كتير روعة اكتر من روعة يسلمو انتو كتير فنانات

??? ????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ندى عاطف

مُساهمة  ندى عاطف في الجمعة يوليو 22, 2011 3:16 pm

عنجد روعة و انتى الاروع
avatar
ندى عاطف

المساهمات : 61
تاريخ التسجيل : 22/07/2011
العمر : 18
الموقع : www.raghadalwazan.com

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

شكرا على القصة الراائعة

مُساهمة  ???? في الإثنين يوليو 25, 2011 12:01 am

قصتك مرة ابداع ما شاء الله Smile Smile Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد

مُساهمة  ???? في الأربعاء أغسطس 03, 2011 7:13 am

واااو احلى قصه Very Happy

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى